Silje Eriksen -
Forside Følg Bloggen Om meg Kontakt

A US ADVENTURE

I never really posted all the pictures from my US trip with Tayla. The hostels we were staying at didn´t have any good wifi connections and for some reason my computer weren´t able to charge with the adapter. So I didn´t have any battery left on it either. So I figured I could just make a short recap from the rest of our trip here in this blogpost.

My last update from the US were when we arrived in Orlando. In Orlando we went to an outlet (Orlando Premium Outlets), which was quite good to be honest. They had a lot of great stores and good deals. I bought a new pair of Nikes, some fitness clothing's and a pair of converse. We also went to the Magic Kingdom at the fourth of july. I must admit I become a child every time I participate in child activities. I was so stoked when I saw the "Winnie the Pooh" attraction. I remember how much I loved it when I was a child. We went on two rides, but it wasn´t a lot of things for us to do at our age. But in overall it was worth the trip, I really enjoyed it.

Me and Winnie the Pooh have something in common. We both love honey!

During our trip we got a lot of questions if we were sisters/twins, so ironically I had to Facebook this picture and say that I couldn´t understand why people could think we were related :D

After our short road trip to Orlando we headed back to Miami for a couple of days. I really recommend Miami Beach, it´s so beautiful and you get a good breeze. It´s hot but bearable. We went from the insane heat in Las Vegas to the breeze by the beach in Miami. The people we met in Miami told us that it was so hot and we were like, well then you haven´t been to Vegas, this is nothing compared. Ha ha. Our last day in Miami, Tayla decided that we needed to take a look at the Miami Ink studio. We had been talking about getting a tattoo for a while, but we didn´t plan on doing it that day. We just wanted to take a look, since Miami Ink is so popular. Spontaneously we were standing there talking to the tattoo artists and suddenly we were both getting a tattoo.

I´m so happy with the result, simple but at the same time just the way I imagined it to look like.

After a couple of good days in Miami we travelled to our last destination of the trip, New York. In New York we had a couple of chill days, walking around in the city, shopping, boat sightseeing where we got to see the statue of liberty and finishing the trip with lunch in Central Park.

• JETLAGGED

God morgen dere ♥

Da er jeg tilbake på norsk jord igjen og USA eventyret er over for denne gang. Jeg kom hjem i går formiddag og strevde ekstremt med å holde meg våken utover dagen. Plutselig var jeg kommet over trøtthetsknekken og da var problemet at jeg ikke fikk sove. Så sovnet nok ikke før i fem tiden i morges og tvang meg selv opp fra sengen klokken 11, slik at jeg skal klare å få sove i natt. Allerede i morgen flytter jeg til AUSTRALIA, kan dere tro det? Tiden går alt for fort. Jeg er ikke ferdig å pakke, siden jeg driver å vasker opp klær fra turen. Så kofferten blir nok ikke ferdig pakka før i kveld, men kjenner jeg meg selv rett kommer det til å ta timesvis å bestemme meg for hva jeg skal ta med.

Jeg har ikke oppdatert dere siden vi ankom Orlando i USA, noe som føles ut som en evighet siden. Grunnen til det var både dårlig nett og at datan gikk tom for strøm. Vimsete Silje klarte selvsagt å ta med seg UK adapter og ikke US. Der har dere meg i et nøtteskall. Jeg skal likvel poste innlegg framover fra USA, så oppdateringer fra turen skal dere selvsagt få. Det har skjedd så mye gøy som jeg gleder meg til å skrive mer om. Nå skal jeg snart inn til byen en tur. Jeg må nemlig en tur innom politistasjonen, jobben og så skal jeg møte Gøril senere. Grunnen til at jeg skal innom politistasjonen er at baggasjen min ble ødelagt fra Miami til New York. Kofferten var åpen og jeg husker veldig godt at jeg låste den før jeg fløy. Da den lå på rullebåndet stakk Toms skoene mine ut fra kofferten og låsen var åpen. Så noen har vært nedi kofferten min og ødelagt glidelåsen i samme slengen. Snakker vi flaks? Ha ha. Dette førte til at jeg måtte ut på koffert shopping i New York, så nå må jeg få ordnet ting med forsikringen, slik at jeg får de kjipe pengene tilbake. Har noen av dere opplevd lignende?

• ORLANDO

Lokaltid - 10:40

Nå sitter jeg godt plassert i hotellsengen på Park Inn Radisson i Orlando. Vi hentet bilen vår på flyplassen i går i 10 tiden i Miami og hadde egentig ikke noe plan for hvor vi skulle dra. Vi endte likevel opp med å dra til Orlando en dag tidligere, så booket vi en ekstra natt på Park Inn. Vi har enda ikke fått sett så mye av Orlando siden vi var veldig trøtt da vi ankom hotellet i går. Det tok ca. 5 timer å kjøre fra Miami. I dag er vi klar for en ny dag, så først bærer turen til et outlet i nærheten av Orlando sentrum og deretter tenkte vi oss en tur inn i sentrum for å se litt.

I morgen er det jo nasjonaldagen til USA, så da skal vi i DisneyWorld!! Herregud, jeg gleder meg som en liten unge. Det blir skikkelig kjekt. Vi booket jo hotell ganske nærme DisneyWorld, slik at vi ikke roter oss vekk og bruker mye tid på å finne fram. Så i går kjørte vi en tur bort til DisneyWorld bare for å orientere oss litt. Vi har jo lyst til å få sett mest mulig når vi først er der i morgen. Det kommer sikkert til å bli masse fyrverkeri og god stemning. Så det blir veldig spennende å se hvordan amerikanerne feirer dagen sin.

Hva er dine planer for dagen?

• SOUTH BEACH MIAMI

Lokaltid - 20:10

I dag dro jeg med noen tyskere ned på stranden i seks tiden. De hadde nemlig planer om å se soloppgangen, noe jeg selvfølgelig ville få med meg også. Så da satt vi på stranden og ventet på at solen skulle stå opp. Plutselig var det bare helt lyst og det var ingen spesiell soloppgang. Så det var litt nedtur, hadde håpet på skikkelig fin soloppgang, men det var nok litt for overskyet i dag. Så når vi kommer tilbake til Miami til uken, da skal jeg definitivt prøve meg igjen. Jeg vil få med meg de fine soloppgangene jeg har hørt så mye snakk om. Så jeg krysser fingrene. Selv om det ikke ble noe magisk soloppgang så må jeg si at South Beach Miami er en helt fantastisk plass. Det er så fint. Sanden er helt hvit, temperaturen er fantastisk og du får en herlig bris når du ligger å soler deg. Vi har tilbragt alle disse tre dagene på stranden, så vi kommer nok til å se mer av Miami når vi er tilbake igjen til uken. I morgen skal vi nemlig ut på eventyr, da har vi leid oss bil. Hostellet vi bor på nå er nemlig fullbooket fram til søndag, så derfor må vi flytte litt på oss. Vi har ingen anelse om hvor vi skal i morgen, hvor vi skal bo eller hva vi skal gjøre. Noe som er sinnsykt kjekt. Jeg liker å ikke ha alt planlagt, så i morgen blir det skikkelig eventyr. På fredag har vi booket oss inn på hotell i Orlando, så da blir det skikkelig roadtrip. Vi skal være i Orlando fram til søndag, så da tenkte vi å feire 4th of July, nasjonaldagen, i selve DisneyWorld. Hvor bra blir ikke det?

• CAESARS PALACE

Lokaltid - 10:44

God morgen fra Miami. I går morges rundt 5 landet vi endelig i Miami. Før vi dro til flyplassen på søndag tok vi oss en tur til Caesars Palace for å bade. I Las Vegas er det nemlig kokvarmt om dagen, så det er nesten ikke mulig å gå rundt i gatene uten å bli helt utslått av heten. Derfor fant vi ut at det var bedre å tilbringe siste dagen foran bassengkanten. Det kostet oss kun 20 dollar for å bade og det var inklusiv håndkle, så da var vi veldig fornøyd. I tillegg sjekket vi også ut av hostellet før vi dro til Caesars Palace, så vi fikk til og med oppbevare baggagasjen vår gratis på hotellet.

I går da vi ankom hostellet gikk vi bare rett å la oss og stod ikke opp før i 13-tiden. Vi var så sliten etter reisen. Vi fikk likvel tatt oss en tur på stranden og det er en helt annen varme her i Miami i forhold til Las Vegas. Her har man en fin bris som nedkjøler når du ligger ved sjøen, i Las Vegas er det null bris kun hete. Så hvis man ønsker å jobbe med brunfargen anbefaler jeg heller å dra til Miami, for i Vegas blir man fort svimmel av å ligge i varmen uansett hvor mye man drikker. Etter en liten stund ved sjøen ble det overskyet, så da fant vi oss en restaurant ved havnen som solgte sjømat. De hadde retter hvor man kunne dele, så da delte jeg og Tayla et grillfat. Her var det hummer, scampi, fisk, kjøtt, grønnsaker og pomfri. Det var helt sinnsykt godt. I tillegg fikk vi kjøpt store drinker også på deling. Har tatt en del bilder av det, så det kommer senere.

Hostellet vi bor på er kjempe sentralt, stranden er kun en gate ned. Så det er kjempe deilig å slippe å stresse med buss. I dag morges våknet jeg veldig tidlig av meg selv. Så jeg bestemte meg for å stelle meg og finne en matbutikk, mens Tayla kunne få sove en stund til. Jeg fikk anbefalt en økologisk butikk. Den lå bare 10 minutt gange fra hostellet og hadde helt sinnsykt godt utvalg. De hadde svære fruktbegere, masse utvalg i forskjellige juicer og ikke minst bra utvalg av glutenfrie/melkefrie produkter, så da var jeg i himmelen. Siden vi er så lenge på tur, prøver å bruke minst mulig penger på frokost/lunsj og heller bruke mer penger på middag måltidene her nede. For det blir fort dyrt å spise ute til enhver tid. Så jeg var veldig fornøyd da jeg fant det økologiske supermarkedet. I Vegas hadde de kun småsjapper med mat, ingen store supermarkeder. Så det var veldig vanskelig å få kjøpt skikkelig frokost.

Nå skal vi snart vandre ned til stranden, så vi skrives mer siden :-)

• THE STRIP

Lokaltid - 08:00

I går startet vi av dagen med frokost på pink tacos og for en fryd for smaksløkene det var. Beste frokosten her nede så langt. Tidligere har det forsåvidt gått nesten bare i proteinbarer og banan. Så det var godt med en god frokost, selv om det føltes mer som middag. Det endte faktisk med å være det eneste måltidet gjennom hele dagen fordi vi ble så mette og i denne varmen blir man ikke så fort sulten. Vi sjekket ut av Hard Rock i går og bestemte oss for å gå en tur i The Strip for å ta litt bilder. Det er så fint å vandre rundt i The Strip. På veien kjøpte vi oss en frozen margarita og det er så fantastisk at vi har lov å vandre rundt i gatene med en drink i hånden. I går må ha vært den varmeste dagen her i Vegas fram til nå, etter et par timer vandring fant vi ut at vi ikke kunne gå tilbake til hotellet, så vi endte opp med taxi. Det ble bare rett og slett for varmt. Skal ikke klage akkurat, det er veldig deilig med sol og varme, men i Vegas er gradene opp i 40-50. Det kan fort bli for mye, så veldig viktig å konstant ha noe vann tilgjengelig. Etter en fin natt på hotell dro vi tilbake igjen på hostellet. På det nye hostell rommet var ikke air condition så veldig nedkjølende, så i denne heten var det til og med kokvarmt på rommet. Heldigvis kom de som jobbet der rundt å sjekket dem, så da fikk vi til slutt mer air condition. Ut på kvelden møtte vi Michelle igjen, en brite vi har blitt kjent med. Vi dro bort til supermarkedet å kjøpte inn litt drikke til kveldens festligheter. Festene på hostellet er alltid så kjekke, man blir kjent med folk verden rundt. Så anbefaler virkelig alle å bo på hostell om de reiser en del rundt, selv om det kan være godt med litt hotellovernatting også.

Nå skal vi snart lage frokost. I dag har vi faktisk kjøpt inn egg og avokado for å spare litt på pengeforbruket. Etter frokosten skal jeg, Tayla og Michelle bort til Caesars palace for å bade. Man kan nemlig komme inn gratis om de har lite folk der, derfor tenkte vi å dra tidlig. Hvis ikke pleier de å ta 20 dollar, noe som ikke er så gale for en dag med bading. Jeg og Tayla må reise til flyplassen allerede klokken 2, men skal bli deilig å bade litt før vi skal på den lange flyturen til Miami. Så neste gang vi snakkes da er vi forhåpentligvis i Miami, om det ikke er noe kluss med bookingen vår. Krysser fingrene!

Ha en fin dag dere :-)

• AIR BALLOON

Lokaltid - 19:31

Tayla hadde lenge holdt dette som en hemmelighet for meg. Hun bestilte nemlig denne overraskelsen for en god stund siden og nektet å si det til meg. Så jeg har lenge gått å gjettet og undret på hva det kunne være. Så når jeg endelig fikk vite hva det var, ble jeg skikkelig glad. For en fantastisk god venn jeg har, er så takknemlig. I går morges måtte vi stå opp klokken tre - halv fire. Vi skulle nemlig bli plukket opp allerede kvart over fire ved The Stratosphere, tror ikke dere vi klarte å sove forbi alarmen? Heldigvis bråvåknet vi og rakk akkurat å kaste på oss klær før vi måtte løpe fra hostellet til The Stratosphere. Haha, tøttene på tur. Vi rakk det heldigvis, så da kjørte vi avgårde til det stedet vi skulle fly med luftballong. Herregud, for en fantastisk overraskelse. Det var så idyllisk å se soloppgangen og lette i en luftballong. Vi fikk hele tiden oppdateringer på hvor høyt oppe vi var. Da vi landet fikk vi servert litt små snacks og champange, og så var det tilbake igjen til hostellet. Resten av dagen gikk mest til å slappe av og så tok vi oss en tur inn i The Strip for å spiste middag.

I dag sjekket vi ut av hostellet og inn på Hard Rock hotellet. Vi hadde nemlig bestemt oss i forveien for at vi skulle hvert fall ha en natt på hotell i Las Vegas, og vi angrer virkelig ikke et sekund. Vi ble tilbydd å oppgradere rommet vårt for 30 dollar ekstra. Da fikk vi et rom med kjempe flott utsikt, hver vår dobbelseng og ellers veldig stort fint rom. Dagen i dag har vi tilbragt mest ved bassengkanten og senere i kveld tenker vi oss en tur på Hard Rock Cafè for å spise middag. I denne varmen er det veldig lett å glemme av mat, så skal bli godt med en skikkelig matbit.

• ROCK OF AGES

Lokaltid - 09:47

God morgen, eller rettere sagt god dag til dere der hjemme. Vi ligger jo 9 timer bak dere. Jeg tenkte jeg skulle oppdatere dere litt om gårsdagen. Dagen gikk nemlig i ett kjør. Jeg og Tayla tok oss en tur inn til kjøpesenteret i The Strip i går. Vi hadde egentlig ikke store planer om å shoppe så mye, men tenkte oss innom et par butikker. Først tok vi turen innom en smoothie/juicebar som hadde den beste grønne smoothien jeg har smakt. Her kunne du også velge hvilke vitaminer og proteiner du ville legge til i drikken. Jeg husker ikke helt hva jeg hadde nedi, men anbefaler alle en tur innom Jamba Juice om de er i Vegas. Etter en liten pause dro vi innom Michael Kors og jeg fant den fineste jumpsuiten. Jeg endte opp med å prøve den på og den satt bare helt perfekt. Jeg prøvde den først en gang på, da gikk glidlåsen helt fint opp og ned. Så prøvde jeg den i en annen størrelse bare for å se hvor stor forskjell det var. Den var alt for stor vel og merke, så jeg måtte ha den jeg hadde prøvd først. Så da bestemte jeg meg for å prøve den på en siste gang, bare for å se hvordan den var å sitte i. Den var nemlig helt tettinnsittende, så da ville jeg være helt sikker på at den var komfortabel å sitte i før jeg kjøpte den. Da jeg skulle ta den på en andre gang, strevde hun som assisterte meg med å få glidlåsen opp, det viste seg at den hadde hoppet ut av sporet. Plutselig var det 4 stykker som stod å prøvde å få glidlåsen ned igjen, det er nesten litt komisk. Så det endte med at de måtte klippe av glidlåsen. De fikk så dårlig samvittighet at de tilbydde meg 20% på hele butikken og da klarte jeg selvfølgelig ikke å dy meg. Jeg hadde jo planlagt å vente til New York for å se hvor langt pengene strakk. Men 20% avslag er ganske mye, så da slo jeg til. Jeg endte med en baby blå Michael Kors veske + en sølv klokke med samme babyblå fargen i leddene rundt klokken.

Etter et par timer rundt om i butikker kjente vi at vi trengte litt mat. Så vi dro innom en Taco restaurant. Her hadde de faktisk glutenfrie tacolefser, noe som var veldig overraskende. Jeg og Tayla valgte å dele en rett, siden porsjonene her er veldig store. I tillegg skulle vi på Rock of Ages musikal senere på kvelden og der hadde vi middag inkludert. Denne tacoretten var sinnsykt god, har aldri før tenkt på at bønner og ris kan smake så godt i Taco.

Da vi kom tilbake til hostellet innså vi at vi hadde veldig dårlig tid. Så vi hadde ca.30 minutter på å hive på oss noen andre klær, freshe sminken for å så hoppe rett i en Taxi tilbake til The Strip. Vi måtte hente billettene 1 time før forestillingen startet, så da dro vi å spiste på I love burgers. Dette er den beste burgeren og pomfrien jeg noen gang har smakt. Vi bestilte BBQ burger og her hadde de også glutenfri brød. I fjor da jeg var i USA var det nesten ingen plasser som hadde glutenfrie alternativer, så er veldig glad for at vi har vært mer heldige denne gangen. I love burgers ligger inne på The Venetian i The Strip, så anbefaler alle å ta turen innom der om de ønsker god burger og ikke minst pomfri. Den pomfrien er faktisk den beste pomfrien jeg har smakt. Vanligvis blir alltid pomfrien liggende på tallerken. Jeg spiser kanskje en eller to, denne gangen derimot spiste jeg nesten mer pomfri enn burger. Så det sier sitt.

Rock Of Ages Musikal var helt fantastisk. Det var kjempe underholdende fra start til slutt og veldig mange kjente sanger. Dette var faktisk første gang jeg var på en skikkelig musikal og kan tenke meg at det ikke blir den siste. Det var en kjempe bra opplevelse. Det eneste tipset jeg har her er å kanskje ta med seg en cardigan om du har litt lettere klær på deg. Vi tenkte nemlig ikke på det og det ble ganske kjølig inne i teateret utover forestillingen.

I dag har vi vært oppe i luftballong, så oppdatering om det kommer senere. Håper dere har en riktig fin dag! :-)

• SKY JUMP - WE DID IT

Lokaltid - 2:25 PM

Åhh for en opplevelse. Klarer nesten ikke å sitte i ro i dette øyeblikket. Jeg har fortsatt adrenalinkick i kroppen. Jeg og Tayla dro med oss Rafael som vi ble kjent med da vi ankom hostellet i dag morges til The Stratosphere. The Stratosphere er 829 feet (høyden) og tilbyr folk å hoppe ut for bygningen i Sky Jump. Jeg og Tayla hadde lenge snakket om å gjøre dette, men må innrømme at nervene kicket først inn da jeg stod på toppen og var klar til å hoppe. De spurte nemlig oss om hvem som ville hoppe først og vi så bare på hverandre. Så tok han fyren meg bare i armen og sa "Da blir det deg først". Det var først da neverene tok overhånd. De trippelsjekket sikringen før jeg fikk gå ut mot kanten. Så det var veldig betryggende at det var tre forskjellige personer som var igjennom å sjekket at sikringen satt godt nok fast. Da han ba meg plassere armene på hver sin side av kanten, det var da jeg kjente at jeg begynte å bakce ut. Han fortalte meg at jeg skulle hoppe når han hadde telt ned fra 3. Tror ikke dere jeg holdt tilbake og sa at jeg ikke ville? Jo. Til slutt kjente jeg at den smålig pushet i meg og til slutt slapp jeg bare taket og hoppet ut i det. Jeg angrer virkelig ikke et sekund. Først var det litt rart, men etter hvert kjente jeg en varm føn luft mot kroppen og jeg bare slapp armene ut. Det føltes ut som jeg fløy uten noen sikring, i fritt fall. Det var bare helt magisk og jeg anbefaler virkelig alle å gjøre det. Nå sitter jeg faktisk bare igjen med følelsen av at dette vil jeg gjøre igjen. Jeg har hørt at det også er fantastisk å hoppe på kveldstid når det er mørkt. Så neste gang skal jeg nok hoppe på kveldstid, men det får jeg spare til neste tur.

Nå skal vi bare dusje, fikse oss litt, før vi drar ut og tar litt sightseeing i Las Vegas sentrum. Gleder meg så mye til å gå i The Strip igjen. Det er så fint. Senere på kvelden skal vi feste litt med de andre på hostellet og dra ut på en bar i nærområdet. Håper dere har en fin dag, så skrives vi mer siden.

• FIRST STOP LAS VEGAS

Lokaltid: 2:42 AM

Da har vi akkurat landet i Las Vegas etter en ganske så lang reise. Vi har reist i ca 25 timer. Vi dro hjemmenifra allerede klokken 10 om morningen, mens flyet til Oslo gikk ikke før 13. Grunnen til at vi møtte opp tidligere var fordi vi hadde glemt å legge inn passinformasjonen mer enn 72 timer før. Vi kom ikke på det før kvelden før, så da ble jeg litt småstresset siden det stod at vi kunne bli nektet å reise. He he. Vi kom oss avgårde uten noen problemer, heldigvis. Så da satte jeg og Tayla oss på Ureist på Sola og feiret ferien med et glass øl og vin. I Oslo hadde vi en veldig kort mellomlanding, så da måtte vi bare løpe kjapt innom tax freen før vi måtte hoppe på flyet til Island. Da vi landet på flyplassen på Island var vi begge sultne på middag, men tror dere Island hadde noe utvalg av mat? Har aldri i mitt liv vært så skuffet. De hadde ingenting. Så det endte med frukt, skittles og pringles. Veldig dårlig at en flyplass ikke kan ha litt mer matutvalg.

Før vi kom til Island hadde jeg heller ikke hatt problemer med boardringkortet mitt, men tror ikke dere jeg ble stoppet og tatt til side? Jeg hadde nemlig klart å skrive navnet mitt feil på billetten. Jeg tenker jo at jeg har to etternavn, men det ene skal stå på fornavn når man registrerer reiser. Så da ble jeg tatt til side og fikk spørsmål om hvorfor jeg hadde skrevet det feil og slik. Så da forklarte jeg bare at jeg hadde skrevet feil og at jeg prøvde å endre det kvelden før, og trodde det var fikset opp i når jeg var i Stavanger tidligere på dagen. Må innrømme at jeg fikk ganske panikk når jeg ble tatt til side, i et øyeblikk trodde jeg at vi ikke kom oss videre til USA. Heldigivs ordnet det seg.

Når vi ankom New York var vi skikkelig sultne på middag, så da fant vi en restaurant som het "Loft". Her hadde de selvbetjening ipader hvor du kunne bestille mat og det du skulle ønske. De hadde også betalingsautomat på bordet, så man betalte før maten kom og fikk kvitteringen tilsendt på e-post. Dette var genialt. Her kunne du også sjekke om flyet ditt var i rute eller ikke. Vårt fly var en del forsinket, så da fikk vi god tid til å nyte maten.

Etter 25 timer landet vi i Las Vegas. Vi ringte hostellet idet vi landet i og med at vi var ikke sikker på om vi fikk sjekke inn midt på natten. Hostellet sa da at hvis vi var der til 2, da kunne vi få sjekke inn, men de tvilte på at vi ville rekke det. Det tok visstnok mer enn en halvtime å komme seg fra flyplassen til hostellet. Så da har vi bosatt oss her fram til vi får sjekke inn klokken 8. Heldigvis sov både jeg og Tayla hele veien fra New York til Las Vegas, og flyturen tok ca 5 timer. Så søvn har vi hvert fall fått, men kan tenke meg at vi blir ganske jetlagged i dag.

• ET NYTT EVENTYR

I juni legger jeg og Tayla ut på et nytt eventyr. Vi reiser til USA i hele 3 uker. Første stopp blir Las Vegas, deretter Miami hvor vi tenker å ta cruise til Bahamas og så avslutter vi turen i New York. Vi har planlagt denne turen i flere måneder nå og å endelig trykke bestill i går var helt fantastisk. Det tok litt tid før det faktisk gikk opp for oss at turen var bestilt. Jeg klarer faktisk ikke å slutte å smile. Fjorårets tur gav meg så utrolig mange gode minner, men nå er jeg så klar for å lage enda flere. USA er en drøm i mine øyne. Jeg ble rett og slett helt forelsket i USA i fjor. Er det er sted jeg kunne tenke meg å bo i framtiden så ville det vært der. Vi har mange ønsker til hva vi har lyst til å gjøre, blant annet hoppe i strikk i Las Vegas, dykke, lære å surfe og så har jeg veldig lyst til å hoppe i fallskjerm. Mye ville ting, men førstnevnte skal vi absolutt gjøre. Planen er å gjøre det allerede andre dagen vi er i Vegas. Åhh lykkerus, denne følelsen kan faktisk ikke beskrives godt nok med ord en gang. Av de stedene vi reiser til i år, var jeg både i New York og Las Vegas i fjor, begge to må være blant de stedene jeg likte best fra fjorårets tur. Så jeg gleder meg virkelig å dra tilbake. Nå skal jeg bare drømme meg vekk med bilder og gjøre masse research. Hvis noen av dere har vært noen av stedene før er det bare å komme med tips, det setter vi stor pris på :-)