DALSNUTEN (Silje Eriksen)
Forside Følg Bloggen Om meg Kontakt

DALSNUTEN

God ettermiddag dere. Håper dere har hatt en fin lørdag så langt? Det har hvert fall jeg. Dagen min startet allerede klokken åtte i morges til tross for at jeg var sent ute i går etter Lissie konserten. Konserten var helt fantastisk. Jeg og Tayla storkoste oss, og vi endte selvsagt opp på byen da konserten var ferdig. I dag var jeg på frokost på hotellet med jobben. Her fikk vi teste ut den nye frokosten og for et bra utvalg det er. Jeg elsker virkelig hotellfrokost. Jeg tror det må være noe av det beste jeg vet, man får liksom lyst på en bit av alt. Det var også veldig deilig å slippe å måtte lage frokost i dag siden jeg var ute i går. Det er alltid så tiltak å lage mat dagen derpå. Etter frokosten ble jeg hentet av noen briter jeg hadde blitt kjent med og dro i lag med de, og kjæresten til han ene briten på fjelltur. Vi gikk opp Dalsnuten som ligger i Sandnes. Det er en sinnsykt herlig tur og den er heller ikke noe særlig tung. Noe som passet ypperlig for meg dagen derpå. Det eneste minuset i dag var at det blåste som bare det. Jeg holdt faktisk på å fly over ende. Vinden var mye sterkere enn meg, så med en gang vi kom opp måtte jeg bare bosette meg på en stein slik at jeg ikke fløy avgårde. Dere kan bare tenke dere det synet, haha. I kveld skal jeg bare kose meg med filmer og slappe av i sofakroken. Hva er deres planer denne lørdagen?

Husk å delta i konkurransen hvis du ikke har gjort det enda, for å delta trykker deg inn på denne linken >her<.
1.premie - Gavekort på 2 netter/helg, overnatting inklusiv frokost, for 2 personer på valgfritt Scandic hotell.
2.premie - Gavekort på frokost for 2 personer, som også kan benyttes på valgfritt Scandic hotell.

#fjelltur #sporty #trening #konsert #lissie

• 28.03.2015 kl.17:45
    Åh så gøy. Kos deg videre :)
    28.03.2015 kl.18:00
    Så ut som en heftig og herlig tur, selv om du blåste avgårde :-D Jeg var også på konsert i går, med en herlig kar. Jeg og venninna mit også. Jeg på besøk hos henne :-) I dag har vi vært på harry-tur til sverige :-) Og nå er jeg på toget hjem :-)
    28.03.2015 kl.18:21
    Ha en nydelig kveld:)
    28.03.2015 kl.18:25
    Utrolig fine bilder! ha en fin dag videre :)
    28.03.2015 kl.19:52
    Ønsker deg en fin kveld:)
    28.03.2015 kl.22:34
    Har blåst så følt her og, kjente det godt over broene når jeg kjørte hjem. Våren forsvant like fort som den kom, haha.

Har vært på jobb i dag, og kvelden tilbringes med kjæresten :)
    28.03.2015 kl.23:34
    Så koselig :) Ha en kjempe fin kveld videre :))
    29.03.2015 kl.09:00
    frodith: Ja det var en heftig men herlig tur, hehe! :D Åh det høres ut som en super kjekk helg! Ha en fortsatt fin dag :-)
    29.03.2015 kl.09:01
    spisogspar: Tusen takk, du også! :)
    Pernille Stene: Tusen takk :) Ha en kjempe fin dag du også!
    29.03.2015 kl.09:02
    Siv Anita: Tusen takk, håper du hadde en fin kveld du også! :)
    29.03.2015 kl.09:03
    Cathrine Sagstad: Ja, haha, det er helt sant! :D Så koselig, ha en riktig fin dag!
    Ine Therese: Det var det absolutt. Ha en riktig fin dag :-)